MÈTODES PER NO ENLENTIR-NOS ENTRENANT LA FORÇA!!

Avui, dimecres 30 d’octubre, els amics de l’espai ra.running hem experimentat amb el treball de força. Hem fet un entrenament molt interessant, tot convinant la força i la velocitat.

A les escales de St.Marc hem fet 35 minuts d’escales amb transferència a la velocitat. Els companys ens hem anat organitzant per treballar de la millor forma possible i perquè cada un pogués donar el màxim de si mateix.

QUADRICEPS + ESCALES + TRANSF. VELOCITAT.

Entrenament molt interessant i de ben segur que el repetirem.

20131030_201930

PUGEM A BELLMUNT

Aquest dimecres, 23 d´octubre, tot el grup ra.running hem fet una pujada al santuari de Bellumnt. Una pujada quasibé tota nocturna i molt apassionant.

A les 19h20 hem sortit tots junts des del cementiri caminant. 15´minuts després ja hem fet la primera parada per separar grups i començar el treball “serio”. El primer grup han fet la pujada a Bellmunt pel “VIATNAM”. I el segon grup han fet la pujada pel corriol de la CRONOESCALADA. Abans d´arribar a dalt el primer grup ha baixat a buscar el segon i així ens hem pogut barrejar per arribar a dalt tots junts.

A dalt unes fotos i arribant amb 57minuts aproximadament i una baixada per corriols sense encantar-nos.

A baix els cotxes uns petits sorteigos per motivar el personal. UNS SORTEIGOS QUE EL FITNESS VOLTREGÀ HA SUBVENCIONAT, per tal             d´unir el grup de runners amb el gimnàs. Ja que la filosofia de l´espai de runners és que a poc a poc vegin la importància del treball en el gimnàs com a element important.

RIURES I BON ROTLLO han estat les notes més important del vespre.. i tots cap a casa que avui s´ha fet molt tard.

Temps total: 1h50´  // km: 9km aprox. // tipus de treball: mitja-alta intensitat en pujada i mitja intensitat en baixada.

P1070306 [640x480] P1070294 [640x480] P1070296 [640x480] P1070297 [640x480] P1070298 [640x480] P1070299 [640x480] P1070300 [640x480] P1070303 [640x480] P1070304 [640x480]

SÈRIES EN EL TRAIL RUNNING? QUÈ ÉS AIXÒ I PERQUÈ SERVEIXEN..

Aquesta setmana els membres de l´espai RA.RUNNING hem treballat les sèries en pla. Hem fet un entrenament molt  senzill basat en un sistema piramidal 2x(3/2/1) amb recuperacions llargues per tal de treballar les sèries sense fatiga acumulada.

Temps de treball: 1h   //   Distància: 7km  // Intensitat: alta  // PPM màx: 175  //PPM després de les recuperacions: ojectiu 100ppm.

Cada dia som més i això és un orgull, ja que no donem importància a la quantitat de gent, sinó al bon ambient que estem creant.

La pròxima setmana farem ja la primera gran sortida. Anirem a fer un BELLMUNT sortint des del cementiri . 19.15h (cementiri) temps aproximat 1h30. Tothom hi està convidat

Molts d´ànims també amb els competidors que aquesta setmana tenen cursa: Marc Rovira (Menxo) TRAIL MONSANT;i Dani Parés i Raül Rota  PUIGSACALM EXTREM Marathon.

Per acabar dir que la sessió d´ahir va anar dedicada a una persona que ha dedicat la seva vida a cuidar els altres, una persona que ens ha deixat amb un somriure a la cara. Per tu Gracieta Vila Collell.

COMENTARIS DE L´ENTRENAMENT D´AHIR:

“Tinc la caldera a tope”, “quan arribo a les curses el pla se m´escapen i no puc amb ells” “no us dic les pulsacions perquè vaig passat” “encara em tornaré asfaltero” “és poc tros però tela el ritme no!!” “estic content perquè pensava que aniria més fluix i he acabat amb el grup de davant”

Oh REI.. IL.LUMINAN´NS!!

baixa

COM S’ENTRENA AMB CORRIOLS DE PUJADA AMB GRUP.

Avui dimecres 9 d’octubre, els membres de l’espai rarunning i gràcies a l’esponsorització del FITNESS VOLTREGÀ, hem anat a fer un entrenament de pujades tècniques, concretament hem anat al PR del CORRAL. Un corriol molt dret i tècnic en el que hem fet 4 pujades. La primera caminant, la segona mig caminant i la part final corrent, la tercera puntejant a ritme lent i la quarta i última convinant caminar i còrrer però a màxima velocitat.

Ha estat un entreno molt motivador ja que el grup hem estat en contatcte en tot moment i els frontals han set els protagonistes.

Temps: 1h16’// distància: 7 km  // PPM: 180 ppm

properament fotos del grup entrenantIMG-20131009-WA0013 IMG-20131009-WA0015 IMG-20131009-WA0018 IMG-20131009-WA0020.