RODATGE DIVERTIT PER MUNTANYA

Aquest últim dimecres de gener els amics de l’espai rarunning hem anat a fer una ruta divertida i rodadora.

Hem fet dos grups; uns han fet una volta més rodadora anant fins a la meitat de la Miranda (“el petit mirador”), metre que la resta hem pujat el mateix lloc però per la banda més dura. Ens hem trobat a la meitat i tots junts hem fet la tornada.

Aquesta setmana ha estat de rodatge lleuger, ja que el fred no ens ha motivat massa per fer trams ràpids. Segur que hi ha dies per tot..

FOTOS DE LA SORTIDA.

ENTRENO DE FORÇA RESISTÈNCIA.

Avui dimecres 22 de Gener hem agut de canviar els plans degut a la pluja; el que a primera vista havia de ser una sortida de rodatge per muntanya a ritme totalment aeròbic, s’ha convertit en una sessió de Força-Resistència dins el gimnàs.

Un petit escalfament i de seguida els “matxaques”, ens em posat a treballar.

Exercicis de: quàdriceps, bessons, isquios, abdominal transvers, flexions (pectoral). 8 x sèries de 30 segons l’exercici. Cada dues voltes el descans l’utilitzavem per fer un treball abdominal.

Per tant amb una horeta hem et tota la feina aquesta setmana. La setmana que ve, més i millor!!

Mireu, mireu;

ENTRENEM PER PULSACIONS.. I AMB PUJADES DURES!!

Avui, dimecres 15 de Gener hem anat a fer un entreno de qualitat. Hem fet un escalfament llarg de 20 minuts per tal de començar les sèries de pujada amb la màxima eficiència.

El treball d’avui ha consistit en fer 6 sèries de 2 minuts de pujada amb esforços del 80 % les sèries imparells (rec=1 min) i del 90-95% les sèries parells (rec= tota la baixada.

Amb les sèries  hem treballat la força resistència (80% fc màx);  mentre que les sèries parells hem aplicat aquesta força resistència amb un esforç màxim (important per simular esforços de competició)

Kilian-Jornet_MDalmasso

Ha estat molt important la companyia sorpresa de dues joves promeses del VOLTREGANÈS. En Marc Trasserra i en Marc Rota. Dos joves amb moltes qualitats que ja despunten en el TRAIL running.

ESPAI RA.RUNNING ENGEGA EL 2014

Avui, dimecres 8 de gener, els companys de l’esapi ra.running hem tornat a posar cara als entrenaments d’aquest nou any. Uns entrenaments que cada cop seran més i més específics ja que tots ho aprofitem.

Avui hem fet un treball molt interessant: hem convinat la força i la velocitat. Però com es fa això? és compatible? Doncs si. Nosaltres hem fet un escalfament complert de 20 minuts (dirigint-nos a les petites pistes d’atletisme de darrere el pavelló de manlleu), alla hem fet estiraments i el treball de força i velocitat. 5 sèries convinant: sentadilles + bessons+ flexions i una sèrie de 300m al 90% recuperant 1 min entre sèries.

images

La tornada de 20 minuts l’hem fet de recuperació, sempre amb un ritme viu..

Primera sessió, però la gent amb  quines ganes que hi va!!!!

Estem en fase de cremar torrons, però com que la majoria estem immersos en curses, la velocitat és un fonament que l’hem de treballar moltíssim. A l’igual que la força i molts aspectes que anirem treballant sessió rere sessió.