EFECTIVITAT EN LES PUJADES!!

Avui dimecres, 26 de febrer hem anat a fer pujades al PR de sobre el camp de futbol de la Gleva. Amb un bon escalfament previ.. riures i moltes ganes d’entrenar!!

L’entrenament d’avui ha consistit en veure que resulta més efectiu si pujar les pujades fortes bé corrent o bé caminant.

PUJADA 1: caminant ràpid .. temps: 4.33PUJADA 2: trotant passa curta.. temps 4.33 arribant més afogats que a la pujada 1.

PUJADA 3: trot rapid/MÀXIM i caminar rapid/MÀXIM.. temps 3.11PUJADA 4: El màxim de ràpid corrent sempre.. temps 3.06

Conclusions: en cursa llarga resulta molt més efectiu reservar forces en pujada per tal de poder agafar un bon ritme en pla i baixada i terreny trencat .. mentre que en cursa curta combinar correr// caminar és el que hem de fer en les pujades per tal de que els rivals ens marxin el mínim possible, ja que si ens marxen és molt difícil de que els tornem a enganxar.

Molt bon entreno d’avui i sobretot molt bona assistència. El grup funciona i per part meva donar quatre consells és un honor. COMPLINT SOMNIS!! GRÀCIES GRUP RARUNNING!!

 

 

PERQUÈ ÉS IMPORTANT EL CROS PER LA MUNTANYA??

raaaaaa1raaaa2Moltes vegades ens parem a pensar quin pot ser el millor entrenament per a les nostres curses de muntanya, i sovint i pel temps que tenim, arribem a la conclusió que anar a pujar muntanyes n´hi ha prou.. d´altres fan algun canvi de ritme (sèrie) en terrenys planers per a poder donar una mica de velocitat.. però, què podríem fer per unir una mica la muntanya i el treball de velocitat?? doncs la resposta és EL CROS.

Aquest dimecres, els amics de l´espai ra.running, hem anat a un circuit que hi ha a manlleu de CROS. un circuit d´1,5km en el que hem ensenyat com es treballa i les diferents possibilitats que se´ns presenten a la zona. Nosaltres vam fer un seguit de voltes a alta intensitat amb petites recuperacions.

Un bon entrenament i sobretot una molt bona experiència.

TEST DE 10 KM!!!!

Aquesta setmana el companys del grup ra.running hem anat al vora ter per tal de fer un test de 10km. Aquesta setmana no hem tingut massa assistència, ja que alguns han anat a fer una “Tosa d´Alp” amb esquí de muntanya i alguns es reserven ja per la “hivernal de Campdevànol

baixa (2)“.

Tot i això, amb un bon escalfament, ens hem dirigit a la zona del cap del pont per fer el test. Hem posat una llebre a ritme de 4´/km per tal de poder assolir els 40 min. i una llebre als 5´/km per tal de poder assolir també els 50 min.

Amb les llebres ha anat molt bé ja que hem tingut 4 atletes amb (37/38/40/41 minuts), 2 amb 48 minuts i dos més que han estat per sobre els 50 minuts.

Molt bon entrenament i bon test per afrontar propers reptes.

ANIMEM A TOTHOM QUE VINGUI A CORRER I A PROVAR L´ESPAI RA.RUNNING..

 

AVUI!!! CORRIOLS DE LA CREU DE GURB

Bon dia a tothom.

Aquesta setmana els amics de l´espai ra.running hem anat a la creu de Gurb a inspeccionar la zona. Ha set un vespre de fang i més fang amb bona gent i vistes boníssimes.

Hem sortit de l´església de St.Andreu i tot per corriols hem pujat a la creu per una pujada força nova (cara est) que crec que molta gent desconiex, i de seguida hem set a dalt. La baixada pel PR de la cara de darrera ens ha portat (tot patinant) cap al cotxe.

Molt bona experiència a la zona de LA CREU DE GURB.

Us animem a venir a provar els entrenaments..

DSCN1812 DSCN1830 DSCN1814 DSCN1818 DSCN1820 DSCN1822 DSCN1828 DSCN1829