UN CRAC, UN AMIC, UNA AJUDA AL RARUNNING

Avui, ultim dimecres de gener ens ha vingut a donar una classe de trail running el mestre jove del voltreganes.. MARC TRASSERRA.
Corredor de cros durantnl hivern amb el club atletic Vic i runner de muntanya la resta de l any (SALOMON  TEAM).
Ha estat un entreno diferent, hem aprofitat que venia per anar a totes les zones on solem entrenar per demanar consell i de tot aixo n hem fet una petita entrevista..
COM ESCALFES ABANS DE LES CURSES?
si son curtes uns 30/40 minuts acabant a ritme alt.
Si son llargues una mica menys..
COM TREBALLES EN PUJADES RAPIDES DE VELOCITAT.
molta força, allargar passa i molta utilitzacio de braços.
UTILITZEU EL TREBALL D ESCALES PER MILLORAR LA FORÇA.
unicament en pretemporades, sino exercicis de gimnas. Jo concretament ara musculu per evitar lesions, sobretot de genoll.
LES BAIXADES COM LES ENTRENES
a base de repeticions es millora, no hi ha secret. S ha destar al cas a no apretar massa en baixades en el dia a dia dels entrenos.
I PER ACABAR, SEXE ABANS DESPRES O DURANT?
sempre que puguis, no saps que vindrà demà.. (Jeje) aqui no ha respòs!!

Això ha set un resum de l entreno amb el futur del trail running..

Anims i veniu nos a veure!!

image

CAP A LA MUNTANYA

Rarunning avui dimecres 21 de Gener hem anat a provar nos a la muntanya.. Petites series de #minutoaminuto# amb molt de desnivell i intercanviant una serie corrent i una caminant al maxim de rapid… Aixi mateix hem arribat a la cabanya d en Rabionet..
Avui de baixada hem provat una altre modalitat: com baixar pendent molt drets i enfengats!! Col.locacio del cos i maneres d afrontar ho..
Molta diversio i molt bon ambient.
Aquesta setmana el grup Rarunning es desplaça a la FERESTEC..
Molta sort runners

image

Rarunning comença l any amb FORÇA I TECNICA DE CARRERA

Primer entrenament del grup amb un any amb molt d optimisme i positivitat.
Avui hem treballat: 20min de rodatge + 20 minuts d exercicis de tecnica de carrera i exercicis de força + 15 mimuts de progressius en circuit.
Un primer dia molt amè i amb molta implicació dels companys.
Per què treballem la tècnica de carrera?
Si preguntáis en vuestro entorno seguro que más de la mitad de corredores no realizan ejercicios de técnica de carrera con frecuencia. La técnica o forma que tenemos de correr es muy importante porque asegura que corramos con eficiencia y evita que nos lesionemos. La repetición de este tipo de ejercicios técnicos acostumbra a nuestros músculos y articulaciones a correr de una determinada forma que a la larga nos supone muchos beneficios.

Los ejercicios de técnica de carrera también ayudan a mejorar la coordinación y la agilidad

image

image

image

image

image

Anims i veniu a provar al Rarunning